Vi levererar företagets paket till Finland tillförlitligt och enligt tidtabellen. Våra tjänster lämpar sig för vanliga leveranser till företag och konsumenter samt även för nätbutikers behov. Tidtabellerna för transporterna avtalas i förväg, och du kan spåra din försändelse hela vägen till dess destination. Alla våra transporttjänster i Finland är klimatneutrala.
Kunden väljer – hämtning eller utdelning till adressaten.
Postpaket är en viktig del av varje nätbutik. Kunden får ett meddelande per sms eller e-post och kan hämta paketet från Postis serviceställe eller automat. Paketautomaterna finns på centrala platser och är tillgängliga under affärernas öppettider, även under helger. 94 procent av kunderna rekommenderar automaterna.
Posti Hempaket och Posti Express Business Day Pallet med hemleverans tar försändelsen direkt till kundens dörr. Datumet och en ungefärlig tid för leveransen avtalas med adressaten i förväg.
Posti Småpaket kan väga upp till 2 kg och delas ut direkt till kundens brevlåda, var som helst i Finland. Begränsad uppföljning ingår.
Leveranser till affärer är Posti Expresspaket eller Posti Express Business Day Pallet. Dessa levereras till affärer eller kontor före kl. 16 under arbetsdagar.
Posti Retur är en tjänst för kundreturer. Mer information om returer.
Posti Ej uthämtad är en tjänst för paket som inte kunnat levereras.
Direktmarknadsföring är ett kostnadseffektivt sätt att hitta nya kunder till din nätbutik. Vi erbjuder tjänster för flerkanalsbaserad direktmarknadsföring och hantering av kunddata. Läs mer om våra data- och marknadsföringstjänster >>
Adress
Posti Scandinavia AB
Löfströms Allé 5
SE-172 66 Sundbyberg
Sweden